FORUMS

Forums  Hop To Forum Categories  Discovery Channel  Hop To Forums  Programma's     Reclame
Go
New
Find
Notify
Tools
Reageren
Reclame
 Log in/Join

Afbeelding van timausloos
geplaatst
Hey,de laatste tijd speelt er een nieuwe reclame van discovery channel , "discovery channel,niet de zomaar een zender" , ik zou graag weten welk liedje in de achtergrond speelt...het is de clip waar op een bepaalt moment een rode Mustang in komt...

Dit bericht is bewerkt. Laatste bewerking door:timausloos,

Bijdragen: 2 | Locatie: BELGIUM | Geregistreerd:: 30 December 2008Reageren met citaatDeze bijdrage melden
Afbeelding van neurigventje
geplaatst Hide Post
ik ben opzoke naar het liedje van de reclame die zich nu afspeelt met 'BOUWGUSTUS' ik vind het een leuk liedje en onvindbaar
dank je

Bijdragen: 1 | Locatie: BELGIUM | Geregistreerd:: 06 August 2010Reageren met citaatDeze bijdrage melden
Afbeelding van timausloos
geplaatst Hide Post
Ik heb het opgezocht, het liedje noemt : Build it up , by Kaboose . http://www.youtube.com/watch?v=vX0P0JHiGlw Hier vindt je het liedje Razzer

Bijdragen: 2 | Locatie: BELGIUM | Geregistreerd:: 30 December 2008Reageren met citaatDeze bijdrage melden