You are not logged in
|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reageren
![]() |
![]() |
Ik zie graag de programma's als dirty jobs,eens leuk om te zien welke jobs er zijn en wat ze inhouden,vorige nacht was het ook iets van disaster ,een chinees winkelcentrum in seoul ,ook heel interessant,alleen spijtig dat de reclame elke keer hetzelfde is zelfs als het programma al gedaan is blijven ze dit herhalen,maar als ik het vergelijk met NG , veel beter wel.
|
||
|
![]() |
discovery channel is echt een super zender
alleen worden de reclames na een tijd echt irritant het is altijd het zelfde en als er iets nieuws is laten ze het 1000 keer zien. VB ik ken de trailer van cake bos bijna uit mijn hoofd. maar voor de rest echt super. Beste blijft voor mij die ludolfs en chop shop grts eren discovery channel is super goe al veel van bijgeleerd! grts erenDefault Wordlet Set |
|||
|
![]() |
NA enkele maanden discovery plezier kan ik vaststellen:
Programma's die mij kijkplezier gaven : Ultimate Survival Die ludolfs Ross kemp (on gangs) How stuffs made La ink/ Miami Ink Deadliest catch Programma's die mij enorm irriteerde : #Tornado Road ( Bende emo's in een auto dat constant ligt te schreeuwen dat ze bang zijn) #Black gold ( Amerikaans haantjes gedrag) #Breaking Point ( twee "wetenschappers" die eigenlijk niets nuttig doen) #Ray mear's survival : (BEar grylls is 100 x meer survival gericht ipv continue verhaaltjes van andere te vertellen) #After the catch ( Too mutch is too mutch ) Je moet ook weten , wij zijn geen amerikaans publiek. Dus programma's dat daar goed scoren , scoren hier niet altijd. En de reclame zou iets minder frequent getoond moeten worden voor het een aangename zender te maken. Nat geo had dit probleem ook al en verloor daardoor veel kijkers |
|||
|
| Powered by Social Strata |
| Even geduld a.u.b. Uw verzoek wordt verwerkt... |
|
|