FORUMS

Forums  Hop To Forum Categories  Discovery Channel  Hop To Forums  Reacties op deze website     zopas gehoord dat als je inlogt dat je dan een vragenlijst kon ..
Go
New
Find
Notify
Tools
Reageren
zopas gehoord dat als je inlogt dat je dan een vragenlijst kon ..
 Log in/Join

Afbeelding van Layla Geldhof
geplaatst
Hallo ik was toevallig zopas op discovery en men sprak van een soort vragenlijst dat we kunnen invullen en zo bijdragen aan de keuzes van de programma's door een soort panel van kijkers en men kon iets winnen maar helaas vind ik hier nog niks terug?Zijn er nog mensen die weten waarover ik het heb want heb niet alles goed gehoord en ook onmiddelijk pc aangezet ,hopelijk kom ik meer te weten ?Groetjes Angelheart

Bijdragen: 1 | Geregistreerd:: 11 November 2009Reageren met citaatDeze bijdrage melden
geplaatst Hide Post
Er ook van gehoord en effectief niets gevonden Confused

Bijdragen: 2 | Locatie: BELGIUM | Geregistreerd:: 01 April 2010Reageren met citaatDeze bijdrage melden
Afbeelding van Maxime1234
geplaatst Hide Post
Dat is op het Discovery panel, hier te vinden.

Bijdragen: 2 | Locatie: BELGIUM | Geregistreerd:: 08 May 2010Reageren met citaatDeze bijdrage melden