FORUMS

Forums  Hop To Forum Categories  Discovery Channel  Hop To Forums  Reacties op deze website     Dragon Age nacht?
Pagina 1 2 
Go
New
Find
Notify
Tools
Reageren
Dragon Age nacht?
 Log in/Join

Afbeelding van dafftronic
geplaatst
Op tv elke 10 minuten reclame ervoor, met de melding pm naar de site te komen. Wat waar welk, er is niets te zien!

Oderint dum MetuantDefault Wordlet Set

Bijdragen: 1 | Locatie: BELGIUM | Geregistreerd:: 06 November 2009Reageren met citaatDeze bijdrage melden
geplaatst Hide Post
Dat wil ik ook wel weten ja.

Volgens de reclame die elke onderbreking wordt afgespeeld kan je meedoen aan een wedstijd in "de discovery dragon age nacht" tussen 1 en 5 uur vannacht. (goeie tijdskeuze trouwens :S)

Voor meer informatie moet er op discoverychannel.be gekeken worden.

Maar zoals dafftronic hierboven al zei: hier is niets te vinden.

Wie weet er meer?
ik ben namelijk niet van plan op te blijven tot 5 uur 's nachts in de hoop om nog mee te doen aan een of andere wedstrijd waarvan nergens een spoor te vinden is.

Bijdragen: 4 | Locatie: BELGIUM | Geregistreerd:: 06 November 2009Reageren met citaatDeze bijdrage melden
Afbeelding van Sanka89
geplaatst Hide Post
nog steeds niks.

Ik stel voor dat de eerste 3 die reageren op het forum winnen? Wink

Bijdragen: 2 | Locatie: BELGIUM | Geregistreerd:: 05 November 2009Reageren met citaatDeze bijdrage melden
geplaatst Hide Post
Ik kan niet anders dan Sanka89 gelijk geven Wink

Is het ook al opgevallen dat de forumtijd 1 uur verschilt met de plaatselijke tijd?
Maar zelfs als we die redenering volgen is het nu 1:41 uur.
en nog steeds geen wedstrijd te zien..

Bijdragen: 4 | Locatie: BELGIUM | Geregistreerd:: 06 November 2009Reageren met citaatDeze bijdrage melden
geplaatst Hide Post
nog maar eens reclame maar niks te vinden op de site Confused

Bijdragen: 1 | Locatie: BELGIUM | Geregistreerd:: 06 November 2009Reageren met citaatDeze bijdrage melden
geplaatst Hide Post
Inderdaad, vind het ook maar raar... Was best wel geïntresseerd.

geplaatst Hide Post
Hier is het: http://www.discoverychannel.co.uk/be/dragonage/

Geen dank nodig Wink

ps.: was goed verstopt blijkbaar ( de advertisement links werken niet goed )

Afbeelding van Chris-V
geplaatst Hide Post
Vind het maar een vreemde boel, nergens zelfs maar vermelding te vinden. Looks like somebody f***ed up.

Bijdragen: 2 | Locatie: BELGIUM | Geregistreerd:: 06 November 2009Reageren met citaatDeze bijdrage melden
Afbeelding van Sanka89
geplaatst Hide Post
Toch: bedankt!

Bijdragen: 2 | Locatie: BELGIUM | Geregistreerd:: 05 November 2009Reageren met citaatDeze bijdrage melden
Afbeelding van Chris-V
geplaatst Hide Post
En hoe heb je dat nu gevonden? Heb me suf gezocht en niks gevonden

Bijdragen: 2 | Locatie: BELGIUM | Geregistreerd:: 06 November 2009Reageren met citaatDeze bijdrage melden
geplaatst Hide Post
Ik ben dus gaan slapen, NET voor jullie het vonden.

Helaas, als ik nu op de link klik krijg ik:
"Tussen 01.00 en 05.00 kun je meedoen met deze actie."

helemaal geweldig is dit -_-'

danyo1301, waar precies heb je dat nu gevonden?
Het enige van advertisements dat ik zie is dit:

Daar is niets te zien en kan niet op geklikt worden.

geplaatst Hide Post
Inderdaad, dat was ook wat ik zag, dode advertisement links. Na een paar keer refreshen kwamen ze wel door.

geplaatst Hide Post
In tegenstelling tot wat men eerst zou denken, slaat "de discovery channel dragon age nacht" blijkbaar niet op 1 nacht, aangezien er nu weer reclame voor is.

Ik heb echter al een paar uur geleden een werkende link vastgekregen om mee te doen met de wedstrijd (echter nog steeds geen werkende advertisement te zien).

Dit bericht is bewerkt. Laatste bewerking door:Binary,

geplaatst Hide Post
heb het ook net gezien, dacht ook ff van huh O.o

En de advertisement is voor mij ook nog steeds meestal niet te zien. Ik kan blijkbaar wel meerdere keren meedoen.

Afbeelding van willy_vl
geplaatst Hide Post
deze link kan je vanaf 1 uur snacht boven aan in de header vinden Smiler

Bijdragen: 1 | Locatie: BELGIUM | Geregistreerd:: 15 November 2009Reageren met citaatDeze bijdrage melden